Վարդ Մուրադյան

<<Մխիթար Սեբաստացի >>կրթահամալիրի Արևմտյան դպրոցի 5.2 դասարան

Ձոն մարյությանը

March8

Մարտի 8-ի նախագիծ   
Վարդ Մուրադյան  
                     8­
      Ձոն մարյությանը
Մայրիկ

Մայրի՛կ, դու իմ սիրելին ես,

Անչափ քնքուշ ու բարի ես

Յուրաքանչյուր պահի

Րոպե առաջ, անհանգիստ

Ինձ մոտ ես դու շուտ գալիս, Մայրի՛կ,

Կանաչ-կանաչ պաչիկ ես տալիս։

Լիան

Լավից էլ լավն ես

Իրական քուրիկ ես

Ադամանդի նման փայլուն ես

Նույնպես սիրում եմ քեզ։


Դայանա


Դայա՛ն, իմ բարի սրտով քուրիկ,

Արի՛ ես քեզ գրկեմ ,

Յուրաքանչուր նկարիս մեջ նկարեմ

Արևս ես ժպտերես

Նավակս ես ջրի մեջ

Ամենից լավն ես։


Մայրիկ


Մայրիկ, մայրիկ իմ լավ մայրիկ

Ամեն օր դու իմ  հետ ես։

Մայրիկ , մայրիկ իմ լավ մայրիկ
Ամանորին դու իմ մեծ նվերն ես։


Տատիկ

Տ
ատիկ դու ինձ  ձվիկ սարքի

Ամենից ուժեղը սարքի

Տատիկ ես դու, բայց սովորական տատիկ չես,

Իրական տատիկ ես

Կանֆետի նման քաղցր ես։            

 

Եթե կարող ես գուշակիր հանելուկները

Այն ո՞վ է այն ո՞վ, որ միշտ քո կողքին կլինի և կպաշպանի ամեն դժվարությունից։

Այն ո՞վ է, այն ո՞վ, որ միշտ ամենա պայծառն է և գեղեցիկն է։

Այն ո՞վ է, այն ո՞վ, որ միշտ քեզ  համար կպատրաստի ամենահամով և կախարդական ուտելիքները։

Այն ո՞վ է, այն ո՞վ, որ միշտ իր հերթը կտա քեզ և կզիջի փոքրին։


                                                     Քառյակ


                                                 Իմ ու քո սիրտը

                                 Իմ ու քո սիրտը լցված է սիրով,
                                 կսիրեմ քեզ մինչև կյանքիս վերջ
                                 իմ մայրիկն ես սրտահոտ
                                 կսիրեմ քեզ միշտ սրտոտ։


😍Շնորհավոր քեզ և մնացած աղջիկների տոնը😍

Email will not be published

Website example

Your Comment:

Բաժիններ

March 2024
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Արխիվ



Skip to toolbar