Վարդ Մուրադյան

<<Մխիթար Սեբաստացի >>կրթահամալիրի Արևմտյան դպրոցի 5.2 դասարան

Հայրենագիտության առաջին ուսումնական շրջանի անփոփում

December13

Սեպտեմբեր

Տոհմածառ-իմ նախագիծը

Իմ ազգանվան ծագման մասին– իմ նախագիծը

Հայաստանը իմ աչքերով – իմ նախագիծը

Թեղենից վանք

Հոկտեմբեր

Ճամփորդություն դեպի Կոմիտասի թանգարան

Կոմիտասի անունը կրող վայրերի հետքերով

Նոյեմբեր

Մատենադարանի մասին

Մագաղաթ մասին

Մագաղաթ

ՈՒսումնական աշուն

Որդան կարմիր մասին

Դեկտեմբեր

Ճամփորդություն դեպի Մատենադարան

Մատենադարանի մասին

Դիցաբանություն. Հայ հեթանոս աստվածներ


                                                                Իմ   սիրած  թեման և առարկան
Իմ սիրած  առարական հարենագիտությունն է, մայրենին  և մարմնակրդությունը։

Հարենագիտության ժամին  մենք  շատ հետաքրքիր  դասեր ենք  անում։Ինձ  շատ է  դուր գալիս նաև մայրենին։

Ինձ շատ է դուր գալիս իմ  դպրոցը, ես շատ եմ սիրում իմ բոլոր ուսուցիչներին   և  բոլոր առարկաները։Մենք ամեն օր իմանում ենք  նոր  բաներ։ Ես երազում եմ դառնալ ուսուցչուհի և նմանվել  իմ շատ սիրելի ընկեր Անիյին։






Email will not be published

Website example

Your Comment:

Բաժիններ

December 2022
M T W T F S S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Արխիվ



Skip to toolbar